23 Aralık 2011 Cuma

NOTD Pastel 11 & Pointed Metallic French


Sanırım bu da Pastel'in yeni çıkan renklerinden, içinde belli belirsiz simler bulunan bir lacivert. Gün içinde, çok dikkatli bakılmadığı sürece belli olmuyor bu simler. Tek katta opak olan, kolay sürülen, çabuk kuruyan bir oje. 

A beautiful, one-coater dark navy blue. Has some shimmers, which are not visible if you don't look too closely. Has a nice, glossy finish. Easy to apply, dries quickly.


Gerçek rengi yakalamakta biraz zorlandım, ama bu fotoğrafı biraz oynayarak gerçek rengini vermeye çalıştım. 

It was hard to capture the actual colour, so I edited this photo a little bit so that it can show the actual colour.



Deseni yapmak içinse bant ve aşağıdaki ojeleri kullandım

I used a tape and these nail polishes for this nail art.




21 Aralık 2011 Çarşamba

Al Ya Da Kendin Yap / Örgü Bereler Buy Or DIY / Knit Hats


İster zaten sahip olduğunuz bir bereye kurdele ekleyerek romantik bir hava katabilir, isterseniz de bu berenin benzerini örüp, benzer ip fakat farklı bir renk kullanarak bir de kurdele örüp yepyeni bir bereye sahip olabilirsiniz.

You can either choose to add a ribbon to your existing beret as a romantic detail, or just knit a whole new beret and a ribbon, with the same thread you used 



Giymeye cesaretiniz varsa böyle bir şey de örebilirsiniz, sanırım düz örgü örülmüş bu, lastik de olabilir, pek çıkaramadım. Desen eklemeyi biliyorsanız siyah iple ağız desenini ekleyebilirsiniz, yok ben uğraşamam diyorsanız keçe de kullanabilirsiniz. Gözler içinse top şeklinde satılan keçelerden alabilir, üzerlerine siyah kumaştan ya da keçeden yuvarlaklar kesip yapıştırabilirsiniz.

If you dare to wear this design, you can knit it. I think this one's done by plain knitting. If you know how to add a pattern, you can do it with black thread, but if you don't, you can just cut some black felt in mouth shape and sew it on the hat. For the eyes, you can use felt pom poms and cut circles out of black felt and glue them on the pom poms.


Colourblock modasını berenize taşımak isterseniz, seçeceğiniz iki renkle böyle bir bere örebilirsiniz. Dilerseniz tepedeki ponponu farklı bir renkte yapıp iyice renklenebilirsiniz. Sanırım ben de bir colourblock bere öreceğim yakın zamanda.

You can knit a colourblock hat, with the colours of your choice. If you wish you can make the pom pom in a different colour. It's all up to your imagination. And I have to add that I'm really thinking of knitting a colourblock hat.


19 Aralık 2011 Pazartesi

NOTD Essie Da Bush


Vanilya Club'ın Kasım ayı kutusundan çıkan mini Essie oje. Çok açık bir asker yeşili diyebilirim.2 katta opak oldu. Sürerken biraz fırça izi yapıyor ama kuruyunca pek kalmıyor iz. Bir de oldukça çabuk kuruyor.

The Essie polish I got in November's Vanilya Club box. It's like a very light olive colour. 2 coats are enough.  I had some brush strokes, however, when dry, they don't show much. And I have to add that it dires really quickly.

11 Aralık 2011 Pazar

Ankara'da Güzellik


Ankara'nın bakımlı kadınlarına seslenmek istiyorum bu yazımda. Bir de 4-5 sene önce Ankara'ya ilk geldiğimde yaşadığım bir sorundan da bahsedeceğim. 
Hiç bilmediğiniz bir şehre uzun süreli kalmaya geldiğinize, neyin nerede olduğunu öğrenmeniz, şehre alışmanız epey zaman alır. Tabii yanınızda size rehberlik edecek biri yoksa. Ben genelde Ankara'yı benim gibi, Ankara dışından gelen insanlarla birlikte öğrendim. Ki daha çoğu kısmını öğrenemedim. 
Peki, güzellik salonlarına, kuaförlere giden biri, yeni bir şehre taşındığında kendine uygun güzellik salonunu nasıl bulur? Sadece yeni gelenler için geçerli değil aslında bu sorun. Ankara'ya gelmeden önce yıllardır yaşadığım İzmir'de de yeni bir yer aradığımda benzer zorluğu yaşıyorum. 
Neyse lafı fazla uzatmayayım, şehri size tanıtacak, rehberlik edecek birini bulamayabilirsiniz, evet. Ama Ankara'nın güzellik salonlarını size tanıtacak, rehberlik edecek siteyi buldunuz. http://www.ankaradaguzellik.com/

Sadece kadınlar için değil, erkeklerin de bakım ihtiyacını karşılayacak kuaförlerin, salonların adresleri, telefon numaraları ve web siteleri bu rehberde mevcut. Rehber ise oldukça pratik, ihtiyaç duyduğunuz hizmeti veren merkezleri kolaylıkla bulabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra, güzellik ipuçları, blogger'lardan gelen yazılar gibi birçok yararlı bilgiye de bu siteden ulaşabilirsiniz.

Ayrıca, bu güzellik salonlarını kullanan kişilerin yorumlarını okuyabilir, kendi yorumlarınızı da bırakabilirsiniz. Yorumlar gerçekten çok yardımcı oluyor. Bu nedenle gittiğiniz güzellik merkezleri hakkında olumlu-olumsuz yorumlarınızı bırakmanızı öneririm.

Ankara'da Güzellik'i twitter'dan takip etmek için buraya tıklayın.


10 Aralık 2011 Cumartesi

NOTD Golden Rose Mat 104



Golden Rose'un bu sonbahar çıkan mat serisinden. Doğru rengi yakalamakta biraz zorlandım. İkinci fotoğraftaki renk gerçek rengini daha doğru yansıtıyor. Tek kat yeter de artar ama ben üçüncü gün oje biraz çıkmaya başladığı için üzerine ikinci bir kat geçtim. Bir de mat görünümü tırnakta durdukça azalıyor sanki. Yani bende öyle oldu.

From the new collection of Golden Rose. I had hard time capturing the true colour. The second photo shows the colour more accurately. One coat is more than enough but I still put another coat as the polish started wearing of the third day. Another thing is that, the matte effect also wears off over time, at least that happened to me.

6 Aralık 2011 Salı

Vanilya Club Aralık Ayı Kutusu / Vanilya Club December


İkinci Vanilya Club kutusu da geldi. Kutu,içinden dışına epey değişmiş görmeyeli, ilkine bile baya bayılan ben, bunun daha kutusunu gördüğümde neredeyse çığlık atıyordum diyebilirim. Bilmeyenler için söyleyeim, Vanilya Club aylık üyeliğini 35 tl'ye yüksellti, ve artık daha fazla tam boy ürün veriyor, bir de makyaj malzemesi de koymaya başladılar kutulara. 
The second Vanilya Club box has arrived. They have increased the prices, but now there are more full-sized products, and they added some make up products. 




Ve işte bana gelenler

Bond No.9 I Love NY parfüm testerları. 
Her biri 1.7 ml 8.33 tl (100ml 490 tl)
3 tanesi 24.99 tl



L'Occitane Verbena El Kremi 15 ml: 10,5 tl (tam boyu 30 ml: 21 tl)


Nuxe Huil Prodigieuse 10 ml: 11,9 tl (tam boyu 50 ml: 59,5tl)

Fruttini Lip Balm tam boy:19,99 tl


 LA Colors Auto Lipliner tam boy: 19,9 tl


Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper deneme boyu (gramajı ya da hacmi belirtilmemiş)


Jane Iredale Pure Pressed Base SPF20 deneme boyu ( gramaj ya da hacim belirtilmemiş)

Toplam Değer: 87.28 tl ( Jane  Iredale'ler Hariç)

Yani anlayacağınız baya avantajlı bir paket. "eşantiyon" olarak gidip kozmetikçiden normal şartlar altında alabileceğiniz sanırım sadece Bond no.9 parfüm tester'ları var. En azından yurt dışındaki kozmetik mağazalarında, 2-3 Euro'luk alış-veriş'e bile, aynı bu kutudaki boyda, spreyli şişede eşantiyon veriyorlar sağolsunlar. Ha tabii kutuda çıkmasın demiyorum, iyi ki çıkıyor, ben gayet memnunum ;) Buradaki kozmetiklerde de bu eşantiyonları elde etme imkanımız olsaydı, ben yine de kutudan da çıkmasını isterdim açıkçası. 

Bu ay bu kutuda beni en çok sevindiren şey Nuxe Huile Prodigieuse oldu sanırım. Malum, kış geldi, ciltler kuruyor. Hem bayadır denemek istediğim, hem de Fransa'dayken almadığıma pişman olduğum bir üründü kendisi. 
Heralde en üzüldüğüm şey de oje çıkmaması olmuştur. Daha bir kere bile sürmeye fırsat bulamadığım o kadar ojem dururken bunu demem de garip tabii ama, oje bağımlılığı böyle bir şey. Ama onun yerine birçok güzel ürün geldi, keşke olmasaydı dediğim tek bir şey yok sanırım içlerinde, hepsi de gayet kullanışlı ürünler.

2 Aralık 2011 Cuma

Al Ya Da Kendin Yap / Buy Or DIY

Bir şey almayacak olsam bile internette on-line alış veriş sitelerine bakmayı çok severim. Yepyeni fikirler verir bana. Bu fikirlerden bazılarını sizle paylaşmak istedim.

Even when I don't think I'll buy something, I do spend lots of time surfing online web shops. I get many new DIY ideas and now I'm sharing some of them with you
Bunu yapmak için ihtiyacınız olan şey 3 farklı renkte ip ve birkaç küçük kolye ucu. İsterseniz kolye uçlarını örgünüzün arasına sıkıştırabilirsiniz, böylece yerlerinden oynamazlar. Gerisi yaratıcılığınıza kalmış, bunlardan birkaç tane yapıp hepsini birlikte taktığınızda çok hoş durduğunu söyleyebilirim.

To do this, you'll need 3 strands of threads of different colour and some charms. You can also place the charms between the threads so that they don't move. You can do more of these and stack them. There are lots of possibilities, the only thing you need is imagination.
Tam olarak aynısını elde edebilir misiniz bilmiyorum. Fakat bir kurdele alıp ondan birçok fiyonk yapıp önce fiyonkları birbirine dikip sonra da kolyenizde zincir yerine kullanacığınız kurdelenize bu fiyonkları dikebilirsiniz. Birkaç büyük inci görünümlü boncuğu da bu fiyonklara dikip benzer bir kolyeye sahip olabilirsiniz.

I don't know if you can do the very same thing but by creating some bows using a ribbon and sewing them together and then sewing some big pearls to those bows, you can have a similar necklace. Then you'll need to sew the ribbon bows to the ribbon you'll use as a cord for your necklace.



Bu postumdaki son fotodaki saç bandında kullandığım gibi düz, siyah, ince bir lastikten olan bir saç bandının üzerine güller dikerek ya da yapıştırarak (slikon tabancası uygun olacaktır sanıyorum) buna benzer bir saç bandı elde edebilirsiniz. Gül yerine başka çiçekler de kullanabilir, daha küçük çiçekler seçerek daha az iddialı bir aksesuar da yaratabilirsiniz.

 You can use a headband that is thin and black like the headband on the third photo in this post, then sew or glue (I guess using a glue gun will be better) roses on it. You can use different types of flowers, or you can choose to use smaller flowers to make it look simpler. 

Bugünkü kendin-yap'ların hepsi Asos'tandı. Başka sitelerden yeni fikirler edindikçe onları da sizlerle paylaşacağım, izlemede kalın :)

Today's DIY's were all from Asos. I'll be sharing more ideas from other webshops, so stay tuned :) 


29 Kasım 2011 Salı

maybelline ruj corail tendre 18/ Gemey Maybelline Lipstick Corail Tendre 18


Kışın ortasında yaz rengi tanıtıyorum sizlere :) Capcanlı bir mercan rengi, hafif pembeye kaçan cinsinden. Kalıcılığı iyi, bir de bildiğiniz "ruj" kokuyor bu ruj. Swatch'ta tam rengi yakalayamadım ama en üstteki fotoğraf tam yansıttı bence rengi. 

It's already winter here, but I'm reviewing a lipstick that is totally summer! An in your face coral, in a good way ;) I couldn't capture the true colour of the swatch on the last photo, however, the first photo shows the exact colour of the lipstick. Quite long-lasting and it has that classic lipstick smell.

27 Kasım 2011 Pazar

NOTD Alix Avien Shineplus 160


Alix Avien'in yeni çıkan mini şişelerinden, tek katta opak olan, kolay sürülen çok güzel bir renk Minx'in folyo görünümüne yakın bir görüntü elde edilebiliyor. Tabii öyle aynı görüntüyü de beklememek lazım.
An easily applied one-coater, and a beautiful, colour. Looks like Minx foil nails, well, not exactly, but could be an alternative.


20 Kasım 2011 Pazar

DIY- çerçeveden küpe askısı/ DIY- photo frame as earring hanger


Çook sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi bu çerçeve, ama pek çerçeve kullanan biri değilim, küpe askılığına da ihtiyacım vardı, güzel bir dantel parçası da bulunca bu ortaya çıktı.

Neler kullandım?
 Boş bir fotoğraf çerçevesi (bulamazsanız kartondan koliden falan da yapabilirsiniz)
Dantel
Yapıştırıcı
Ayak (çerçeveye dayanak olsun diye, isterseniz asabilirsiniz de)

The frame was a gift from a very dear friend of mine. But since I don't use photoframes much I decided to turn it into something I really needed.

What You Need

A photoframe ( or you can make your own from a cardboard)
Lace
Glue
Stand ( to support the frame, or you can hang it)





 (Ayaktan kastım bu)
(Stand I used)


Yapım aşamaları konusunda söylenecek pek bir şey yok. Çerçevenin arkası kalın kartondandı, onu kolaylıkla çıkardım, çerçevenin ölçülerine göre dantel kestim ve çerçevenin arkasına yapıştırdım. 

Well, the steps to do this are quite easy. First I removed the back of the frame, mine was easy to remove as it was made from cardboard. Then, I cut lace to fit the frame and glued it to the back of the frame. 


19 Kasım 2011 Cumartesi

Vanilya Club Kasım Ayı Kutusu/ Vanilya Club November


Geleli bir haftayı geçti, ama ben yazısını anca yazabildim. Bana gelen ürünler işte bu gördükleriniz, L'occitane el kremini, Bodysol lip balm'ı ve pure beauty yüz kremini denedim bile, onların yazıları da yakında gelecek. Ben memnun kaldım bu Kasım ayı kutusundan. Tamam, deneme boyu ürünler ve çoğu gittiğiniz kozmetikçiden bedavaya elde edebileceğiniz ürünler. Mesela bu kutudan çıkan bonacure saç kremi, alessandro parfüm ve belki pure beauty krem eşantiyon olarak alabileceğimiz boyda ürünler. Tabii Türkiye'de bunun pek mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz. Lip balm zaten tam boy. Essie de mini boy. L'occitane'ın kremi de bence eşantiyon sayılamayacak kadar büyük.  "Tamam da bunları niye yazıyorsun?" diyecek olursanız bazı vanilya club üyelerinin ürünlerin zaten bedava verilen deneme boyu olduğunu söyleyerek şikayetçi olması nedeniyle yazıyorum. "Acaba kazıklandık mı?" gibi şüpheleri olanlar için yazıyorum. 

Neyse deneme boyuydu, değildi polemiğini bir kenara bırakıp çözümü matematiğe devredecek olursak:
Bodysol Sos Lipstick tam boy: 10 tl
Alessandro Stiletto Bacak Parfümü 2ml: 6tl (tam boyu 50 ml: 150tl)
Essie oje 5ml: 10tl (tam boyu 13 ml:27,5 tl) 4'lü set halinde bu mini ojeleri alırsanız tanesi 13 tl'ye denk geliyor. ( Essie 4'lü mini oje seti: 53.50 tl) 
L'occitane Shea El Kremi 10 ml:7 tl ( tam boy 30 ml:21 tl)
Pure Beauty Ultra Hydrating Aqua Jel 5ml: 2,75 tl (tam boy 50ml: 27,5 tl)
Bonacure Doğal Hacim Kremi 12ml: 3,72 tl (tam boy 200ml: 62 tl)

toplam: 39,47 tl 

Tabii burda, bu işi hayrına yapıyorlar, kar etmeyi bırak sırf bizim iyiliğimiz için zarar ediyorlar falan demiyorum.  Ama sonuna kadar kullanıp bitireceğim, işime yarayacak, sevdiğim ürünler göndermişler. Kendi açımdan kesinlikle bir "zarar" ya da "kazıklanma" söz konusu değil. Kendimi geçtim, çoğu kişinin günlük hayatta kullandığı ürünler zaten, el kremi, saç kremi, dudak balmı, yüz kremi. Boyutlarından da memnunum ama ürün boylarını büyütüp fiyatı 35 tl'ye çıkarma kararı aldı vanilya club. Açıkçası ben çok sevmedim bu kararı. Her ay o kadar ürüne ihtiyacım yok bir kere. Hele bir de bilmediğim ve sevmeme ihtimalim olan bir ürünün büyük boyunu ne yapayım? Neyse kutuları görmeden fazla yorum yapmak istemiyorum, yine de devam ettiriyiorum üyeliğimi bir süre. Ama bence bir 35tl'lik büyük boy bir de 15 tl'lik küçük boy şeklinde iki tip üyelik yapsalar daha güzel olur. 

Well, this was a really long post. It's about a new Turkish "beauty box" called Vanilya Club. No need to explain all the details in English, I suppose. But I'll review the products for you in both Turkish and English, as they are international brands.  Well, basically, i like the concept, i like the fact that for 8$ I've got lots of useful  products. However, they're going to put bigger sizes and thus it'll cost more, like 19$. Well, let's see what will come next month! 

11 Kasım 2011 Cuma

Golden Lady 312


2 katta opak olan, ışıltısız, simsiz bir oje, sürümü kolay. çok beğenildi bu oje, ben de çok kullandım zaten :)

A 2 coater with easy application, no shimmer. I've had lots of compliments wearing this shade and worn it on many occasions ):
Not: Ankara'da Golden Landy ve Gabrini ojelerin yeni koleksiyonlarının çoğu renginin satıldığı yeri öğrenmek isteyenler bana mail atabilir ;)

1 Kasım 2011 Salı

Halloween EOTD



Geçen yılki  halloween'de yaptığım göz makyajım, önce göz çevreme Elegant Minerals'tan aldığım, benim tenime açık gelen Light Bisque rengi fontöteni ( baz olarak epey işime yaramıştı bu makyajda) ;yüzüme de yine Elegant Minerals'ın açık renkli kapatıcı pudrasını uyguladım (normalde tüm yüzüme uygulayınca pul pul oluyor, biraz da hortlağa dönüyorum ama sonuçta cadılar bayramı değil mi?). Ardından göz kapağıma halloween'e özel satılan makyaj ürünlerinden kırmızı olanını uyguladım ( sanırım Stargazer'dı
 markası) Kryolan'ın 908 no'lu kalemini (kırmızı) de göz altıma uyguladım. Blusche Minerals'tan aldığım siyah far/eyeliner'ı da gözümün dış köşesinden kaş kemiğine doğru uyguladım. Kirpikler new look, ama numarasını ne yazık ki hatırlamıyorum ve şu an yanımda değiller. Merak eden olursa baktığımda yazarım ;)

My EOTD from the last year's Halloween :) I applied Light Bisque foundation from elegant minerals all over my eyes ( worked great as a base) and used a light powder concealer from Elegant Minerals all over my face,   (looked kinda cakey and ghostly, but that was the look i needed for the halloween :)) I used a halloween face paint in red all over my eyelids ( i don't remember the brand, but it might be Stargazer) , and for the crease I used Blusche Minerals'  black eyeshadow/liner. For the bottom lashline, I used Kryolan's red pencil (908). Lashes are from New Look, I don't have it with me right now, so I can't tell you the number of it, but if you want to know, i'll check it out later and put it here ;)

31 Ekim 2011 Pazartesi

NOTD Gabrini M109 & halloween

İlk fotoğraftaki renk aslında doğru renk, benim makine morları lilaları tam yakalayamıyor, en üsttekini arkadaşımın profesyonel makinesiyle çektim, o yakaladı :)
The first photo shows the actual colour, it's taken with the professional camera, mine couldn't capture the exact colour as you'll notice in the next photos.

Renk çok hoş, sürümü kolay bir oje ve tek katta opaklık sağlıyor ;)
I love this colour, it was easy to apply, one coat was enough. 


Ve bu da bu ojeyle yaptığım halloween manikürü :) neresi halloween diyebilirsiniz, haklısınız da :) ama bu renkle siyahın birlikte kullanımı bana direk halloween'i çağrıştırıyor, kara kedi, yıldızların verdiği gece efekti falan da eklenince o halloween'in hafif ürkütücü havası geldi bence ellerime :) bu arada desenler için önceden gösterdiğim born pretty store ve essence desen tablalarını kullandım ;)

And here is my halloween mani done with this nail polish. Well, it's not that halloween-like but the colour combination reminds me of halloween, black cat and the stars which represent the night, the darkness add that spooky effect to my NOTD :) hope you like it ;)btw, I used my born pretty store disk that i had already mentioned, and essence image plate for this NOTD.

20 Ekim 2011 Perşembe

Alterra Deo-Balsam


Doğal, ekolojik testlerden geçmiş, uygun fiyatlı (5 tl falandı sanırım) aluminyum klorohidrat içermeyen ( bazıları bu içeriğin zararlı olduğunu söylüyor fakat cosmeticdatabse'de 10 üzerinden 4 bu içeriğin risk derecesi : http://www.ewg.org/skindeep/ingredient/700313/ALUMINUM_CHLOROHYDRATE/# ) bir deo roll on arıyorsanız Rossman'a gidin alın bir deneyin derim. Ben memnun kaldım kendisinden, çok efor sarfedip terleyeceğim zamanlar, ya da uzun süre dışarıda kalacaksam falan kullanmıyorum açıkçası, o sıralarda normal deodorantımı sıkıyorum. Hani bu dediğim durumlarda ne kadar işe yarar bilmiyorum, riske atmak da istemedim açıkçası, ki bu durumlarda normal deo roll-on'ların bile çoğu zaman yetersiz kaldığını gördüm. Ama kullandığım hiçbir zaman da pişman etmedi beni sağolsun alterra'nın roll-on'u. kokusu benim hoşuma gidiyor, herkes sever mi bilmiyorum, hafif naneli gibi doğal bir kokusu var, ve sürdüğünüzde hoş bir temizlik hissi veriyor. Aynı zamanda "vegan" yani hayvansal madde içermeyen bir ürün.

If you're looking for an inexpensive (must be 2-3 euros) deo roll-on with natural, eco-tested ingredients and without aluminum chlorohydrate ( this ingredient is said to be hazardous by some, but on cosmetic database it has a hazard ranking of 4/10 http://www.ewg.org/skindeep/ingredient/700313/ALUMINUM_CHLOROHYDRATE/# ), then you should pay a visit to Rossman (a drugstore from Germany). I'm using it for the times when i won't sweat a lot, like when i'm at home for all day, and i'm quite content with its performance, i haven't tried to wear it for the tough times when i'd sweat a lot, i couldn't risk it because from my past experience i've learnt that roll-ons don't work much for me when i perspire a lot. I like the smell of this deo, it has a nice natural, a bit minty smell, you feel refreshed soon as you apply it. And i almost forgot; it's also vegan.

içerik listesiyse şöyle :
the ingredient list:


16 Ekim 2011 Pazar

NOTD Pastel 85


Neredeyse kış geldi ama ben hala yaz renklerinden vazgeçemedim. çok tatlı bir şeftali rengi, sürümü kolay, çoğu kişi için tek katta opaklık sağlayacak bir oje, benim tırnak çizgim biraz fazla belli olduğu için ben 2 kat sürdüm. Bu yaz yeterince kullanamadım bu rengi, şimdiyse acsını çıkarıyorum :)

I know, it's already winter, but i'm still wearing summer colours. I'm in love with this peach colour, application is easy, one coat would be enough for most of you, but i needed to apply a second layer. 

21 Eylül 2011 Çarşamba

NOTD Gabrini Elegant 397


Çok tatlı, pastel tonlarda bir pembe, sürümü kolay, tek katta oldukça opak ama ben yine de 2 kat sürdüm. önceki gabrini elegant ojem için yaptığım rahatsız edici koku yorumu bunun için de geçerli ne yazık ki, ama pencereyi açarak sürüp pek de solumamaya çalışırsanız bir problem kalmıyor. bu güzel, tek katta opak olan ve çabuk kuruyan renk için katlanılır :) gördüğünüz gibi dünkü manikürümdeki simli ojeyi silmedim, kıyamadım :) altından lacivert biraz belli olmuş ama gerçekte pek belli değil. 

A beautiful pastel pink, i applied two coats here, although it was quite opaque with one coat. It has kind of a chemical odeur, but if you vantilate the room and try not to breathe it in there's no problem. It dries really quickly so the odeur is gone in 1-2 minutes, or even less. I still haven't removed the glitters on the ring finger as i loved it and thought it would look good with this polish too. I know on the photo the navy blue nail polish underneath is visible, but in real life it's not that apparent. 

19 Eylül 2011 Pazartesi

NOTD Rimmel London Blue My Mind + Golden Rose 288


Mora çalan bir lacivert, uzun zamandır böyle bir renk arıyordum, arkadaşımın elinde görüp rimmel'den olduğunu öğrenince bir de üstüne o gün Kentpark'a gidince Watsons'a gidip aldım bunu. 60 saniyede kuruyor kurumasına da sakın yine de bir iş yapmaya kalkmayın ellerinizle 60 saniye sonunda, ilk sürdüğümde feci bozdum ojemi, bi 10 dakka beklemek lazım en az yine de yoksa hafif bozulmalar oluyor, tabii özel oje kurutucu bir ürün kullanmıyorsanız. 2 kat sürdüm burada, kutusunda her ne kadar 1 kat yeterli dese de ve oldukça opak olsa da çok hoşuma gitmedi tek kat görüntüsü. biraz mat bir oje aynı zamanda, zaten yukarıdaki fotodan anlaşılmıştır gerçi daha çok aşağıdaki fotoyu referans alın derim ben matlık/parlaklık açısından. :) yüzük parmağıma gelince, onda sadece golden rose kullanmadım bu görünümü elde etmek için, bir kabın içerisine biraz sim döktüm - gerçekten az bir miktar kullandım tek tırnak olduğu için- golden rose ojeden biraz fırçaya aldım ve sime daldırdım, sonuç bu oldu. ben seviyorum baya bunu, bir de altın rengi simle yapmak lazım, onu daha bir seviyorum :)

A navy blue with violet undertone, i'd been looking for such a colour until i saw it on my friend's nails, and soon as i learnt she bought it from rimmel i headed to the department store :) However, i have to say that it doesn't dry completely in 60 seconds though it dries a lot more quickly than most of the polishes i own. but i suggest you wait at least 10 minutes before doing something that might damage the nail polish, if you're not using any product to make it dry faster of course. I applied 2 coats here, the packaging says 1 coat is enough, but for me it wasn't, although doesn't look bad at all with one coat. If you're in a hurry this polish is good for you :) It looks kinda matte, and with only one coat, it looks more matte, but not in a good way :D For my ring finger, i mixed some glitter with my golden rose glitter nail polish in a cup, as the glitters in golden rose were not enough to achieve this look. I'm quite content with the result and can't wait to try it with golden glitter, i like it better with golden glitter :)


14 Eylül 2011 Çarşamba

NOTD- Bourjois Vacances à Hawai 74


Bourjois'nın yaza özel çıkardığı mini şişelerinden 74 numara, içinde minik ışıltılar var, aşağıdaki fotoda daha belirgin ışıltılar, bu yaz favori ojem oldu kendisi, çevreden de epey beğeni topladı :) 
This nail polish is from Bourjois summer collection called "Vacances à Hawai". It comes in a cute tiny bottle. This shade has been my favourite one for the summer, I received lots of compliments wearing this shade :) It also contains little sparkles which are more visible in the last photo .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails