Sayfalar

6 Aralık 2011 Salı

Vanilya Club Aralık Ayı Kutusu / Vanilya Club December


İkinci Vanilya Club kutusu da geldi. Kutu,içinden dışına epey değişmiş görmeyeli, ilkine bile baya bayılan ben, bunun daha kutusunu gördüğümde neredeyse çığlık atıyordum diyebilirim. Bilmeyenler için söyleyeim, Vanilya Club aylık üyeliğini 35 tl'ye yüksellti, ve artık daha fazla tam boy ürün veriyor, bir de makyaj malzemesi de koymaya başladılar kutulara. 
The second Vanilya Club box has arrived. They have increased the prices, but now there are more full-sized products, and they added some make up products. 




Ve işte bana gelenler

Bond No.9 I Love NY parfüm testerları. 
Her biri 1.7 ml 8.33 tl (100ml 490 tl)
3 tanesi 24.99 tl



L'Occitane Verbena El Kremi 15 ml: 10,5 tl (tam boyu 30 ml: 21 tl)


Nuxe Huil Prodigieuse 10 ml: 11,9 tl (tam boyu 50 ml: 59,5tl)

Fruttini Lip Balm tam boy:19,99 tl


 LA Colors Auto Lipliner tam boy: 19,9 tl


Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper deneme boyu (gramajı ya da hacmi belirtilmemiş)


Jane Iredale Pure Pressed Base SPF20 deneme boyu ( gramaj ya da hacim belirtilmemiş)

Toplam Değer: 87.28 tl ( Jane  Iredale'ler Hariç)

Yani anlayacağınız baya avantajlı bir paket. "eşantiyon" olarak gidip kozmetikçiden normal şartlar altında alabileceğiniz sanırım sadece Bond no.9 parfüm tester'ları var. En azından yurt dışındaki kozmetik mağazalarında, 2-3 Euro'luk alış-veriş'e bile, aynı bu kutudaki boyda, spreyli şişede eşantiyon veriyorlar sağolsunlar. Ha tabii kutuda çıkmasın demiyorum, iyi ki çıkıyor, ben gayet memnunum ;) Buradaki kozmetiklerde de bu eşantiyonları elde etme imkanımız olsaydı, ben yine de kutudan da çıkmasını isterdim açıkçası. 

Bu ay bu kutuda beni en çok sevindiren şey Nuxe Huile Prodigieuse oldu sanırım. Malum, kış geldi, ciltler kuruyor. Hem bayadır denemek istediğim, hem de Fransa'dayken almadığıma pişman olduğum bir üründü kendisi. 
Heralde en üzüldüğüm şey de oje çıkmaması olmuştur. Daha bir kere bile sürmeye fırsat bulamadığım o kadar ojem dururken bunu demem de garip tabii ama, oje bağımlılığı böyle bir şey. Ama onun yerine birçok güzel ürün geldi, keşke olmasaydı dediğim tek bir şey yok sanırım içlerinde, hepsi de gayet kullanışlı ürünler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails