Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Mezuniyet Hazırlığı- Ayakkabı

"Mezuniyet Hazırlığı" serisine ayakkabılarla devam etmek istiyorum. Mezuniyet ayakkabısının rahatlığı oldukça önemli, ama aynı zamanda topuk boyunun yeterince uzun olması gerekiyor ki  baloya 13-14 cm topuklularla gelen arkadaşlarınızın yanında çok kısa durmayın. Neyse, bakalım ben neler bulmuşum sizler için.


Görsel: www.ninewest.com.tr


Mezuniyet ayakkabımı ben Nine West'ten almıştım. Bu yıl da mezuniyet için çok güzel modeller var. Sezon sonu indirimi reyonunda da uygun fiyata ayakkabı seçeneklerini bulabilirsiniz.



İkinci önerim Steve Madden olacak. Yine tam mezuniyete uygun birçok model bulabileceğinize inanıyorum.




Üçüncü ise oldukça uygun fiyatlı bir seçenek. Deichmann'a bakmanızı mutlaka öneririm. Yalnız bence kalıpları biraz geniş, benim ayak numaram 35,5- 36 genelde. Ama Deichmann'ın 36'ları bana büyük oluyor ne yazık ki. Çoğu modelinse 35 numarası yok. 35 ve 35,5 numara giyenler için Nine West ve Steve Madden'ı öneriyorum ben. Her zaman ayağıma tam gelen ayakkabı bulabildim buralarda.



Görseller: www.deichmann.com


Son olarak mezuniyet ayakkabısı için İnci'ye bir uğrayın derim. Çok güzel modeller var gerçekten.


Görseller: www.inciayakkabi.com

Online olarak da birçok seçenek mevcut olsa da ben mezuniyet ayakkabınızı deneyerek almanızı öneririm. Hatta denediğiniz yerde hiç çekinmeyip bir-iki tur atın, rahatsız eden yeri var mı, o gün üzerinde rahat yürüyüp hareket edebilecek misiniz bakın. Bir de çanta konusunda kararsızsanız bir sonraki post'umu bekleyin!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails