Sayfalar

12 Ekim 2013 Cumartesi

En karlı bayram alışverişi- Gratis!


Bayramın en güzel yanlarından biri de şu indirimler olsa gerek. Ben de sonunda Gratis'in büyük indirimlerinden birini yakalayabildim. Hiç renkli kozmetik almadım, hem ihtiyacım yok hem de Gratis'in renkli kozmetik bölümü o kadar kalabalıktı ki ürünlere yanaşmak, denemek, başında biraz düşünüp hangisini alacağına karar vermek neredeyse imkansızdı. Benim aldıklarıma gelecek olursak:

La ligne şampuan boyalı saçlara özel (hakkında çok olumlu yorumlar duydum bu markanın): 3,50 tl ( indirimli fiyatı 2,10 tl)
La ligne kiraz çiçeği ve ipek proteini içeren duş jeli -çook güzel kokuyor-: 3,50 tk (indirimli fyatı 2,10tl)
Benri asetonsuz oje çıkarıcı: 2,50 tl (indirimli fiyatı 1,50 tl)
Benri pamuk: 2,25 tl (indirimli fiyatı 1, 35 tl)
Vaseline cocoa butter vücut losyonu 4 tl (indirimli fiyatı 2tl)

Bir de fotoğrafa girmeyenler var tabii:
Molped 20'li günlük ped 3,25 (indirimli fiyatı 1,95)
Bir de gitmişken Halley mini ile Eti Negro attım sepete ama çoktan bittiler :)

Her şey dahil 12,80 tuttu alışverişim, bir de world puanlarımı kullandım 8,50'ye beni en az yılbaşına kadar idare edecek kozmetik ürünü almış oldum. Hayatımın en karlı alışverişlerindendi herhalde :) Sırada yılbaşı indirimi var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails