Sayfalar

20 Kasım 2011 Pazar

DIY- çerçeveden küpe askısı/ DIY- photo frame as earring hanger


Çook sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi bu çerçeve, ama pek çerçeve kullanan biri değilim, küpe askılığına da ihtiyacım vardı, güzel bir dantel parçası da bulunca bu ortaya çıktı.

Neler kullandım?
 Boş bir fotoğraf çerçevesi (bulamazsanız kartondan koliden falan da yapabilirsiniz)
Dantel
Yapıştırıcı
Ayak (çerçeveye dayanak olsun diye, isterseniz asabilirsiniz de)

The frame was a gift from a very dear friend of mine. But since I don't use photoframes much I decided to turn it into something I really needed.

What You Need

A photoframe ( or you can make your own from a cardboard)
Lace
Glue
Stand ( to support the frame, or you can hang it)





 (Ayaktan kastım bu)
(Stand I used)


Yapım aşamaları konusunda söylenecek pek bir şey yok. Çerçevenin arkası kalın kartondandı, onu kolaylıkla çıkardım, çerçevenin ölçülerine göre dantel kestim ve çerçevenin arkasına yapıştırdım. 

Well, the steps to do this are quite easy. First I removed the back of the frame, mine was easy to remove as it was made from cardboard. Then, I cut lace to fit the frame and glued it to the back of the frame. 


2 yorum:

  1. hastasıyım yaratıcı kadınların yaaa...olamadım bi şöyle becerikli kadın....ellerine fikrine sağlık, ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler :) ben de pek yaratıcı değilimdir ama arada geliyor işte ilham :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails