Sayfalar

19 Kasım 2011 Cumartesi

Vanilya Club Kasım Ayı Kutusu/ Vanilya Club November


Geleli bir haftayı geçti, ama ben yazısını anca yazabildim. Bana gelen ürünler işte bu gördükleriniz, L'occitane el kremini, Bodysol lip balm'ı ve pure beauty yüz kremini denedim bile, onların yazıları da yakında gelecek. Ben memnun kaldım bu Kasım ayı kutusundan. Tamam, deneme boyu ürünler ve çoğu gittiğiniz kozmetikçiden bedavaya elde edebileceğiniz ürünler. Mesela bu kutudan çıkan bonacure saç kremi, alessandro parfüm ve belki pure beauty krem eşantiyon olarak alabileceğimiz boyda ürünler. Tabii Türkiye'de bunun pek mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz. Lip balm zaten tam boy. Essie de mini boy. L'occitane'ın kremi de bence eşantiyon sayılamayacak kadar büyük.  "Tamam da bunları niye yazıyorsun?" diyecek olursanız bazı vanilya club üyelerinin ürünlerin zaten bedava verilen deneme boyu olduğunu söyleyerek şikayetçi olması nedeniyle yazıyorum. "Acaba kazıklandık mı?" gibi şüpheleri olanlar için yazıyorum. 

Neyse deneme boyuydu, değildi polemiğini bir kenara bırakıp çözümü matematiğe devredecek olursak:
Bodysol Sos Lipstick tam boy: 10 tl
Alessandro Stiletto Bacak Parfümü 2ml: 6tl (tam boyu 50 ml: 150tl)
Essie oje 5ml: 10tl (tam boyu 13 ml:27,5 tl) 4'lü set halinde bu mini ojeleri alırsanız tanesi 13 tl'ye denk geliyor. ( Essie 4'lü mini oje seti: 53.50 tl) 
L'occitane Shea El Kremi 10 ml:7 tl ( tam boy 30 ml:21 tl)
Pure Beauty Ultra Hydrating Aqua Jel 5ml: 2,75 tl (tam boy 50ml: 27,5 tl)
Bonacure Doğal Hacim Kremi 12ml: 3,72 tl (tam boy 200ml: 62 tl)

toplam: 39,47 tl 

Tabii burda, bu işi hayrına yapıyorlar, kar etmeyi bırak sırf bizim iyiliğimiz için zarar ediyorlar falan demiyorum.  Ama sonuna kadar kullanıp bitireceğim, işime yarayacak, sevdiğim ürünler göndermişler. Kendi açımdan kesinlikle bir "zarar" ya da "kazıklanma" söz konusu değil. Kendimi geçtim, çoğu kişinin günlük hayatta kullandığı ürünler zaten, el kremi, saç kremi, dudak balmı, yüz kremi. Boyutlarından da memnunum ama ürün boylarını büyütüp fiyatı 35 tl'ye çıkarma kararı aldı vanilya club. Açıkçası ben çok sevmedim bu kararı. Her ay o kadar ürüne ihtiyacım yok bir kere. Hele bir de bilmediğim ve sevmeme ihtimalim olan bir ürünün büyük boyunu ne yapayım? Neyse kutuları görmeden fazla yorum yapmak istemiyorum, yine de devam ettiriyiorum üyeliğimi bir süre. Ama bence bir 35tl'lik büyük boy bir de 15 tl'lik küçük boy şeklinde iki tip üyelik yapsalar daha güzel olur. 

Well, this was a really long post. It's about a new Turkish "beauty box" called Vanilya Club. No need to explain all the details in English, I suppose. But I'll review the products for you in both Turkish and English, as they are international brands.  Well, basically, i like the concept, i like the fact that for 8$ I've got lots of useful  products. However, they're going to put bigger sizes and thus it'll cost more, like 19$. Well, let's see what will come next month! 

4 yorum:

  1. Defne Büyükgöz21 Kasım 2011 02:00

    Ben bu tip yorumları bikaç yerde daha okudum, bazı bayanlar bu eşantiyanları zaten bedavaya alabiliyoruz diyolar. Kağıt içinde eşantiyon krem filan evet olabiliyor bazaen ya da minnacık tüpte parfüm ama bu kutudan gelen şeyleri hangi parfümeri de veriyorlar? ben hayatımda bir parfümeriden 100 TL den az alışveriş yaptığımda bir eşantiyon almadım. vanilya clubün ürünlerini beğendiniz beğenmediniz başka konu, ama insanlara lütfen yanlış bilgi vermeyin. Ben düzenli kozmetik alışverişi yapan bir insanim, küçük boy ürün eşantiyonu heryerden alabilmek diye birşey sözkonusu değil. 1000TL lik alışveriş yapsaniz evet size bişeyler veriyorlar o da en fazla bu kutunun içinden çıkan bikaç ürün kadar olur. Amerika'da sample olayı daha yaygın evet ama ben Türkiye'de hiçbir kozmetik mağazasından hayatımda doğru düzgün eşantiyon almadım. İnsanlara yanlış bilgi verilmesine de gerçekten anlam veremiyorum kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  2. Defne Hanım, yazının tamamını okumadınız galiba. Yanlış bilgi falan verdiğim yok. Yazıda da belirttiğim gibi "kazıklandım" şüphesi taşıyan kimseleri aydınlatmaktı amacım. Yazıdan direk kopyalıyorum "Kendi açımdan kesinlikle bir "zarar" ya da "kazıklanma" söz konusu değil. Kendimi geçtim, çoğu kişinin günlük hayatta kullandığı ürünler zaten, el kremi, saç kremi, dudak balmı, yüz kremi. Boyutlarından da memnunum" demiştim zaten. Sadece bir-iki ürünün eşantiyon olarak kozmetikçilerden ücretsiz temin edilebileceğini, geri kalanının boylarının ya tam ya da bedava temin edilemeyecek kadar büyük olduğunu yazmıştım. Amerika'da bulunmadım ama Avrupa'da 3-5 euro'luk kozmetik alışverişlerimde bile eşantiyon verdiler. Ama belirttiğim gibi, vanilya club'dan gelen ürünlerin yarısı eşantiyon olamayacak kadar büyük. Ve yine yazımda "Tabii Türkiye'de bunun pek mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz." derken kastettiğim ve sizin de dediğiniz gibi bu eşantiyonları,büyük miktarda kozmetik alış-verişi yapmadığımız sürece, ücretsiz elde etmemiz zor. Ayrıca sizin dediğiniz gibi düşünsem niye oturup hesap yapıp, 40 tl değerindeki ürünleri 15 tl'ye alabildik diyeyim? Ve hatta tek memnuniyetsizliğimin bir dahaki aylarda ürün boylarının büyüyeceği olduğunu söyleyeim?

    Yine uzun yazdım sanırım, kısacası ben vanilya club'ın ürünlerinin kendilerinden de boylarından da ödediğim miktardan da gayet memnunum. Bunu da elimden geldiğince yazımda belirtmeye çalıştım, demek ki yapamamışım.

    YanıtlaSil
  3. her ay kendine süpriz yapmak gibi bir şey, keyifli olabilir :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Üstteki tartismayi kacirdim, zaten sevmem. Ama Defne Hnm in dedigine ben de soyle katiliyim numune bulmak benim icin de hayat boyu dert olmustur. Bir goz kremi, sampuan, citl maskesi filan bunlari insan temiz cildine islak sacina denemek istiyor. Parfümü dükkanda sik kokla, kalemi gozune cek o ok. Orda da bisey almadan cikmak istedigimde saticilarin tavirlarina sinir oluyorum.
    Vanilya ya ben de bu nedenle uye oldum. Sokakta her kosedeki eczanede ya da markette bulamayacagim markalar, o markalari satan parfümerilerinde vermeyecegi numuneler evime kadar dertsiz tasasiz geldi. Ancak yillik uyeligi ve arkadas referansi yapmanizi siddetler tavsiye ediyorum ben, cok daha ekonomik hale geliyor, Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails