Sayfalar

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Merhaba

Son zamanlardaki blog çılgınlığına ben de katıldım!! Uzun zamandır birçok blog takip ediyordum ve bu blog dünyasına benim de katabileceğim bir şeyler olduğunu düşündüm. Bu blogda sizlerle sadece makyaj, cilt bakımı gibi kişisel güzellikleri değil toplumsal "güzellikleri" de paylaşacağım. Az ve öz kozmetik ürünüyle güzelleşme pratik ve kolay cilt bakımı, sağlıklı yemekler, günlük ve "sağlıklı" makyaj konularında bilgi ve fikirlerimi paylaşacağım. Evdeki fazla malzemelerle yaptığım el işi örneklerini yayınlayacağım.En önemlisi bunları alış-veriş ve tüketim çılgınlığı tuzaklarına düşmeden de yapabileceğimizi göstereceğim. Çünkü özellikle makyaj ve moda üzerine olan bloglarda bu konuda bir müsriflik gördüm. Alış-veriş çılgınlığını "Hakkımda" bölümlerinde olumlu özelliklerin arasında yazan birçok blogcu var. Evet ne yazık ki biz bayanların bu konuda biraz zaafı var, ben de dahil :) Bunu elimizden geldiğince en aza indirgemek için neler yapabileceğimizi anlatacağım. Çünkü asıl problem tüketim çılgınlığının yarattığı çevre sorunları. Neyse, bunlara zaman zaman değineceğim. Şimdilik sizlere kocaman bir "Merhabaaaa!!!!" :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails