Sayfalar

8 Şubat 2012 Çarşamba

Vanilya Club Şubat Kutusu/ Vanilya Club February





Bu benim 4. Vanilya kutum. Aslında iptal edecektim, 35 tl, hiç bilmediğim ürünler için biraz fazla gelmişti açıkçası. Ama yapamadım :) işte bu ayın kutusu...

This is my 4th Vanilya box. I wanted to cancel my membership as the prices per box increased, but I couldn't :) And here is the box of the month!


Down Under Naturals Nude Nemlendirici saç kremi 50 ml 2,8 tl ( tam boy 325 ml= 18,5 tl)

Down Under Naturals Nude Nemlendirici Şampuan 50 ml  2,5 tl (tam boy 325 ml= 16,5tl)


Palmer's Cocoa Butter Formula 50 ml 9,5 tl (tam boy 100 ml=19 tl)


Vichy Aqualia Thermal Rich Nemlendirici Bakım Kremi 15 ml: 16,5 tl (tam boy 50 ml: 54,9 tl)


Alessandro Hands! Up Magic Manicure Complete 3+3=6ml 3,8 tl (tam boy 150 ml: 95 tl)




Dianne Brill Eye Lingerie Göz Farı Single tam boy :60 tl


Africology Body Butter 10 ml: 8,5 tl ( tam boy 175 ml = 149 tl)


Bu Vanilya Club'ın sevgililer günü hediyesi :) fiyat falan yazmıyor, zaten tam boy sanırım :)


Britney Spears Radiance EDP Bayan Parfüm 1,2 ml: 1,3 tl (tam boy 50 ml= 54,9 tl)

toplam : 104,9 tl

Gelelim benim yorumlarıma... Palmer's Cocoa Butter Formula sevindiğim ve kullanmak için sabırsızlandığım bir ürün oldu. Orjinal boyunun yarısı kadar oluşu da tatmin edici. Baya uzun süre gider gibi. Far tam boy zaten, rengi her gün kullanılacak bir renk değil, ama güzel bir gölgelendirme ve uygun kıyafetle gece makyajı için hoş olacağını düşünüyorum. Ama birçok kişinin "bu ne be!" diyebileceği bir renk.Ha bir de kutusuna bayıldım!!! Bu markanın ambalajlarını çok sevdim! Farın yapısı da baya güzel, rengini güzel veriyor, yumuşacık, satenimsi. Vichy kremin oluşu da hoşuma gitti, boyu da yeterince büyük bence. Down Under Naturals zaten bildiğim ve saç şekillendirici ürünlerini kullandığım bir marka. Şampuanların SLS içermiyor oluşu da çok iyi. SLS, saç derisini tahriş edebilen ve kepek gibi saç derisi problemlerine yol açabilen bir içerik, ve piyasadaki şampuanların büyük çoğunluğunda var ne yazık ki. 

Yine de 35 tl bana böyle bir şey için fazla geliyor. Gerçi Euro bazında düşünürsek yaklaşık 15 Euro ediyor ve yurt dışında birçok kişi bu tip kutulara bu fiyatı ödüyor. Ama bu tamamen benim bütçemle ve böyle bir şeye ayırmayı isteyeceğim miktarla alakalı bir durum. Yoksa değer mi bu ürünlere diye sorarsanız bence değer, ödediğimizden fazlasını alıyoruz aslında.

2 yorum:

  1. vanilyayı beğendim ben de belki onumuzdeki ay ona dönebilirim
    bu arada 160. izleyicin oldum guzel blogun var güle güle yaz :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler güzel yorumun için, o zaman bloguma hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails