Sayfalar

28 Nisan 2012 Cumartesi

Saturday DIY Zımbalar! /Studs!




Merhaba, bu hafta size çeşitli yerlerden bulduğum görsellerle bir post hazırladım. Çok sevdiğim fikirler var bu görsellerde. Ah zımbam olaydı da yapaydım!! Gerçi sanırım çoğunda bir kıyafete kıyamama durumu söz konusu olurdu. En azından şu friendship bracelet'a zımba eklemeyi kesin yapardım, o garanti yani :D Şimdi bu zımbalar türlü türlü oluyor, bazısı kendinden geçmeli, alet edevat gerektirmeden kumaşa geçiriyorsunuz, sonra da arkasını bastırarak sağlamlaştırıyorsunuz, bunlar genelde piramit şeklinde olanlar. Pek anlatamadım ama :/ Bir de arkası vidalılar var, bunun için ya bir tane kumaş delici alacaksınız buradaki gibi. Bunla kumaşı delip, zımbayı geçireceksiniz, arkadan da vidasını sıkacaksınız. Neyse ben sizi görsellerle başbaşa bırakayım artık. Bir sorunuz olursa çekinmeyin, sorun :)

Hi, this week, I gathered some inspiring images with studs for you :) There are lots of amazing ideas. If only I had some studs... And for these DIY projects you only need some studs, and a punching tool as in here . The punching tool isn't necessary for all types of studs, though. Usually studs like pyramid studs don't require that. 













1 yorum:

  1. Merhaba;
    Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
    www.pelinizi.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails