Sayfalar

21 Nisan 2012 Cumartesi

Saturday DIY Gemici Düğümü Bileklik/ Sailor's Knot Bracelet


Geçen hafta yaptığım kalpli friendship bracelet'ımın yanına takmak için bir şeyler yapasım geldi. Renk olarak beyazı uygun gördüm. Hazır bu renk yünüm de vardı, bu linkteki görsellerden yararlandım bilekliğimi yaparken.Uçlarınıysa aşağıda görüldüğü gibi kurdeleyle birleştirdim. Ben elimdeki malzemeleri kullanarak yaptım ama halatımsı ipleri kullanarak çok daha güzel sonuçlar alınacağı kesin. Örneğin; http://www.etsy.com/listing/42751206/sailors-knot-bracelet-in-natural-and . Malzemelerden edinmeye değer bence sonuç :) Benimki biraz deneme gibi bir şey oldu ama gemici düğümünü öğrenmiş oldum işte :) Yapım aşamaları aşağıda!!

I needed something to pair the friendship bracelet I did last week. I used the things I had, and with the help of this tutorial I made myself a sailor's knot bracelet. You can get amazing results by using rope like in here: http://www.etsy.com/listing/42751206/sailors-knot-bracelet-in-natural-and . This was my first attempt at a sailor's knot bracelet, but as soon as I get some rope, I'm planning to do more :) The steps are as follows:




Yapım aşamalarına geçmeden bir ipucu vermek istiyorum size. Benim ip önceden deneme amaçlı örülmüş bir ipti. Sökünce de kıvır kıvır oldu. Bunu düzeltmek için saç düzleştirici kullandım, hiç de fena olmadı sonuç. 

My yarn had been previously  used for knitting, so it was too curly to work with. So I straightened it using hair straightener, and the result was quite good!


Önce kıvır kıvır olan ipimi düzleştirdim.

First I straightened the yarn using the hair straightener.


Sonra 4 parça ip kestim, bileğimi bir kere dolayacak kadardan biraz daha uzun tuttum ipleri. bu tutorial'ı kullanarak ipleri yukarıdaki hale getirdim. Ben sitedeki gibi önce birer iple yapıp, yanına ikincileri koymadım, direk 2 ipe 1 ip muamelesi yaptım, daha pratik oldu.

I cut 4 strands a bit longer than the circumference of my wrists. I used this tutorial. But i didn't put the strands individually at first and then added the second ones. I used 2 strands as one, and followed the tutorial. It was more practical for me. 


Ve son olarak düğümü biraz sıktım (çok değil!!), fazla yünleri kestim, uçlarına kurdeleleri diktim ve bileğime taktım!!

Then I tightened the knot a little bit, (not much!!), cut the excess strands, sew the ribbons to the end and wore it with my friendship bracelet!!


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails