Sayfalar

26 Nisan 2012 Perşembe

NOTD Golden Rose 106 Matte Velvet


Mat ojeleri seviyorum ben baya. Hani görüntüsünü geçtim, hem tek katta opak olması, hem de yaklaşık bir dakika içinde tamamen kuruması, kolay sürülmesi falan beni kendilerine aşık etti resmen. :D Sür-çık ojelerim bunlar benim :) Bu ojenin rengi şişesinde çok hoş bir bordo gibi görünürken, sürünce daha pembembsi bir şey oluyor, çok sorun değil benim için ama tam hayalimdeki gibi çıkmadı rengi.Bir de matlığı yaklaşık 1 gün sonra sona eriyor ne yazık ki, ama dediğim gibi, sür-çık olduğu için bu da çok sorun değil.

I'm kinda in love with matte nail polishes. They dry completely in just one minute, one coat is almost always enough, the application is like a dream! These are my on-the-go nail polishes. The matte effect doesn't last long, though. In 24 hours it becomes a regular nail polish. This particular one looked more burgundy-ish in the bottle, but in real life, it's more of a plum/dark pink colour. Still love it, though!




2 yorum:

  1. Başlığı "matte velvet" olarak düzelt istersen ;) Aramalarda doğru çıksın diye söylemek istedim . Matte ve matte velvet olarak ikiye ayrılıyor bu seri :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler hatırlattığın için ;) Gözümden kaçmış ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails