Sayfalar

27 Şubat 2010 Cumartesi

Susam Yağı İle Saç Bakımı


Shiffa Home'un 50 ml'lik susam yağını Watsons'tan 4 tl'ye aldım. Kaş, kirpik ve saç güçlendirici etkisi var.

Uzun zamandır saçlarım epey kırılmıştı ve çok zor taranıyordu. Saç tarayama çabalarım yüzünden çoğu yere geç kaldığım bile oldu. O kadar uğraştırıyordu yani. :)

Ben de amaçsız bir şekilde aldığım bu yağı biraz internetten araştırdım. Sonra avcuma birkaç damla alıp saçlarımı yıkamadan önce saçımın hem uçlarına hem de dibine sürdüm. Sonra uçlarına biraz zeytinyağı ve badem yağı da ekledim. Yaklaşık yarım saat bekledikten sonra saçlarımı yıkadım. Sonuç mükemmeldi!! Saçlarım o kadar kolay tarandı ki! Kırıklar da epey onarılmış oldu.

Saçına bakım yapmak isteyen herkese tavsiye edebilirim, saç tipiniz ne olursa olsun işe yarayacaktır. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails