Sayfalar

14 Nisan 2012 Cumartesi

Saturday DIY Friendship Bracelet




Bayadır yapmaya niyetlendiğim bir şeydi bunlar. Sonunda dün sıvadım kolları, hadi yapayım bir tane dedim. Çok sevdim bugün bi tane daha yaptım. Baya eğlenceli bunları yapması. Terapi falan gibi hatta. Malzemeler: favori dizi, nakış ipi diye geçen bir ip, ama yün de olur ve makas. Yapım aşamaları: açın dizinizi, bir yandan izleyin bir yandan bilekliklerinizin düğümlerini atın.

I've been wanting to make one of these friendship bracelets, like for months. Yesterday I wanted to give it a try, at last. And made the chevron friendship bracelet. Today, I wanted to try a different shape and the friendship bracelet with the heart pattern came out. I really had fun making these and I guess I'll be making more.


Gerçek yapım aşamalarına gelecek olursak, 60'ar cm'lik 8 ip gerek. 120'şer cm'lik 4 ip kullanıp ikiye katlayıp düğüm atarak bir halka oluşturabilirsiniz.böylece bitirdiğinizde, uçlarını ikiye ayırıp, örüp bu halkadan geçirerek kolaylıkla takabilirsiniz. Pek açık anlatamadım galiba ama, sorusu olan sorabilir :)  Bu tutorial'lardan yararlandım: http://honestlywtf.com/diy/diy-friendship-bracelet/


There are already lots of amazing tutorials on the internet. As I'm also a beginner, instead of making a tutorial, I wanted to share with you the links that I used for making these.

http://www.youtube.com/watch?v=VGnUA_ZF4xc&list=HL1334439480&feature=mh_lolz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails