Sayfalar

30 Mayıs 2013 Perşembe

Mezuniyet Hazırlığı- Çanta

Hepinize tekrar merhaba! Bugün mezuniyet gecesi için sizlere bulduğum çantaları paylaşacağım. Her bütçeye uygun çok şık çantalar buldum. Umarım size yardımcı olurlar.
Görsel: www.asos.com



Birkaç online adres vermek istiyorum öncelikle. Sitesinde ölçüleri yazdığı veya bir modelin üzerinde boyutlarını görebildiğiniz sürece çanta alış verişi online yapılabilir diye düşünüyorum. Ama size varış süresini iyi hesaplamanız lazım. Hatta iade için bile süre ayırın derim ben.

Gece çantası alabileceğiniz birçok alışveriş sitesi mevcut. Ben de gözüme çarpan modellere sahip olan bir-iki siteyi paylaşmak istiyorum sizlerle.

Bunlardan ilki Asos. Her zaman çok güzel parçaları bulabildiğiniz bir site, %70 indirimde olduğundaysa bu güzellikleri inanılmaz uygun fiyatlara alabiliyorsunuz. Bir göz atın derim ben.

İkincisi ise Butigo. Ayakkabılarına da çantalarına da bayılıyorum. Fakat online ayakkabı alışverişi bana epey riskli geliyor, normal mağazalarda bile ayağıma tam oturan ürün bulmam yeterince zorken online alıp riske girmeyi pek tercih etmiyorum.  Ama çanta konusunda geniş renk ve model seçeneği sunuyor olması kıyafetinize uygun çanta bulmayı epey kolaylaştırıyor.





Mezuniyet elbisesinde olduğu gibi gece çantaları için de uygun fiyatlı seçenekler var Koton'da. Mağazasındaki seçenekler sitesinde bulunanlardan çok daha fazla, o yüzden mutlaka bir göz atın derim ben.


Görsel: www.koton.com.tr 

Uygun fiyatlı çanta arayanlar bir de Deichmann'a bakmalı bence. Online olarak buradan da çantalara göz atıp, alışveriş yapabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails