Sayfalar

29 Kasım 2012 Perşembe

NOTD- Gradient Glitter Nails!




Hepinize Günaydın!!Dünkü bu maniküre biraz parıltı ekleyeyim dedim, şu manikürdeki Golden Rose 288 no'lu ojeyi kullanarak "gradient" denen renk geçişli bir manikür yaptım. Çıkan sonucu çok sevdim ben, ya siz?

Good morning to you all!!I wanted to add some glitter to this manicure I did yesterday, and used Golden Rose 288 in  this manicure and created a "gradient glitter" manicure. I really loved the result, so what are your opinions?  






3 yorum:

  1. Ben çok beğendimmm denemek isterim

    YanıtlaSil
  2. ayy çok guzel duruyor şık ve zarif göze batmıyor pırıltılar kıvamında beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, gradient nails yazınca bir sürü tutorial çıkıyor, onlardan yararlanabilirsiniz, ben http://www.lucysstash.com un yaptığı videoyu kullanarak yaptım ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails