Sayfalar

17 Haziran 2011 Cuma

Alverde Temizleme Sütü (Kuru ve Hassas Ciltler)/ Alverde Cleansing Milk for dry/sensitive skin

Alverde Reinigungsmilch (temizleme sütü) yine doğal içerikli bir kozmetik. BDIH sertifikalı. Bir süredir makyaj temizlemek için kullanıyorum. Başlarda göz makyajı için de kullanıyordum ama kesinlikle tavsiye etmem çünkü bütün makyajı resmen gözümün içine itiyordu. Gözlerim kıpkırmızı oluyordu, ürünün kendisinden değil tabii ama makyajı gözümün içine akıtmış olmasından. Ben de sadece cilt makyajım için kullanmaya başladım. Kapatıcı, pudra ve allık sürüyorum genelde ve makyaj çıkarıcı özelliğinden memnunum. Önce cildime ürünü yayıyorum ardından bir pamuk ya da peçeteyle makyajı siliyorum, sonra da yüzümü suyla duruluyorum çünkü ciltte yapışkan bir his bırakıyor. Duruladıktan sonraysa krem sürme ihtiyacı bile hissetirmeyen nemlenmiş bir cilt kalıyor.

Alverde Reinigungsmilch (cleansing milk) is another natural product from Alverde and it has BDIH certificate. I've been using this product to remove my make up, however i don't recommend this as an eye make up remover as it kinda pushes the make up into my eyes thus making my eyes red. But it's still a good product unless you use it on your eye area. I'm quite content with how it removes my makeup. First i apply this all over my face (except for the eyes of course) then i sweep it with cotton and then i rinse it off as it feels sticky when i don't do so. It leaves my skin soft and i don't even feel the need to apply a moisturizer.  

3 yorum:

  1. Canm alverde´de türkiyede satiliyormu? Burda dm marketlerinde satiliyorda : ) Bende bu seriyi kullanmistim bir zamanlar, güzeldi hatirladigim kadariyla : )

    YanıtlaSil
  2. Ah keşke satılsalar!! geçen yıl almanya'dan almıştım ben de, çok memnun kaldım, türkiye'ye de dm istiyoruz!! :D

    YanıtlaSil
  3. Rossmanlarda satılıyor diye biliyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails