Sayfalar

19 Aralık 2012 Çarşamba

Kuru ciltlerden ve yorgun ayaklardan kurtulalım! -- Let's get rid of dry skin and tired feet!!


Malum kış epey geldi, ciltler kurumaya başladı, hele zaten kuru olan ciltler... Neyse efendim, benim de topuklarım kurumaya çatlamaya başlamıştı ki, Rossmann'da bu fırçayı buldum, hem masaj yapıyor hem de peeling. Üzerine biraz duş yağı damlatıyorum ben. Benim kullandığım L'occitane huile de douche amande. Isana'nın da vardı sanırım, daha uygun fiyatlı bir şey arayanlar için. Bu duş yağını döktüğüm fırçayı hafifçe ıslatarak köpürtüyorum ve dairesel hareketlerle masaj yapıyorum yaklaşık . özellikle ayak tabanınızda bunu yaptığınızda öyle bir rahatlatıcı etkisi var ki. Ben her ayağıma birer dakika yapıyorum ve o topuğumda başlayan kuruluk da geçti buna başladım başlayalı. Her banyoda yapmaya çalışıyorum, yorgunluğa da çok iyi geliyor. Topuklu ayakkabının içinde yorulan ayaklara güzel bir çözüm. 


As the winter has shown itself, our skin is starting to get dry, not to mention the already dry skins... And my heels had started to get really dry, but then I discovered this brush at Rossmann, it massges and exfoliates. I use showe oil with this, and the one I use is L'occitane huile de douche amande. Isana also has a shower oil, it is less pricy. I put the shower oil on the brush and foam it with a little water and then massage my feet with circular movements for about a minute for each foot. It has such a relaxing effect. And I completely got rid of the dryness on my heels after I started using this. It is also very good for tiredness. A very good solution for the feet that get exhausted in high heel shoes. 



1 yorum:

  1. Bende en kısa zamanda deneyeceğim , teşekkürler... Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails