Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

Bu aralar neleri sevdim... What i've been loving...


Paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki! En iyisi dedim hepsini oturup bir yazıya toplamak!

Bakalım bu aralar neler sevgimi kazanmış! :)

There are lots of things I'd like to share! I thought it would be best to combine all of them in a post!

Let's see what I've been loving recently!


Yeni bir keşif: indirimlr.com

Çoğu indirim sitesini neredeyse ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. Sırf en sevdiklerime bile bakmak günde en az bir saatimi alıyor! indirimlr.com bunların hepsini bir araya toplamış, kategorilere falan da bölmüş, işimizi kolaylaştırmış! Bu aralar tüm fırsat sitelerini buradan takip ediyorum. Sanırım, sık takip ettiğim indirim sitelerinden 1v1y.com yok ama içinde, ya da ben yeni olduğum için bulamadım. Ben bir bakın derim, hele de benim gibi, zamansızlıktan bu sitelere bakamamaya başladıysanız... Ha bir de facebook sayfalarını aşırı sevdim! fırsat sitesi falan takip etmeyi geçtim, sırf eğlenmek için takip ediyorum facebook sayfalarını! linki ise: http://www.facebook.com/Indirimlr 
bu da twitter linki: https://twitter.com/Indirimlr



Givenchy Fold Over Knee Boots!!!

Sevmeyeni var mıdır bilmiyorum! Ömür boyu ihtiyacım olan çizmelerin hepsinin fiyatını toplasanız bunun fiyatı kadar eder mi onu da bilmiyorum. Sadece sevmekle yetiniyorum :)

Don't know if there is anyone who don't like these. I also don't know if the total price of the boots that I'll need my whole life would be even close to the price of these! But, I only love these!!




Bunu keşfedeli epey oldu aslında! hep paylaşmayı istemiştim bugüne kısmetmiş. Bitter olduğunu görünce yüzünü buruşturanlar, burun kıvıranlar bi dinlesin! :D Ne zaman bitter çikolata yedirsem kendisine benzeri tepkileri veren oda arkadaşımı, bunu almaya zar zor ikna ettim markette, biraz da kabına vurulduk başta ikimiz de :) Neyse, o kadar mükemmel bir şey ki! Favorimiz oldu resmen! Evet bitter sevmez arkadaşım da bağımlısı oldu bu güzelliğin :) Mutlaka alın deneyin bence, normalini bir daha yiyemeyeceksiniz!

That's a bitter choclote spread sold in Turkey. Well, even those who dislike the taste of bitter choclote, adore this! So if you ever get the chance, go buy and try this! You'll get addicted! 

Karınları doyurduk, şimdi de sıra ruhlarda...  Fazla seviyorum bu şarkıyı bu aralar!

We fed our stomachs, now it's time to feed our souls... I've been loving this song a lot lately! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails