Sayfalar

20 Nisan 2010 Salı

Beutiful Girl Minerals Swatch'ları (farlar, allıklar)

Swatch'ları paylaşmaya buradan devam ediyorum. (Bu arada şu swatch kelimesi yerine uygun bir türkçe kelime bulmak lazım, bu şekilde kullanmak hoşuma gitmiyor)

Neyse farlarla başlayalım, ben stylish ve magical (o sırada indirimde olan bir fardı, sanırım artık yok) ve mellow adlı farları sipariş ettim.


flaşlı çekim:magical, stylish, mellow


flaşsız çekim:

2 tane deneme boyu allık göndermişler 1 deneme boyunu zaten kendim sipariş etmiştim



flaşlı çekim: beach babe, natural beauty, charmed


flaşsız çekim:



eveeet, tüm aldıklarım bunlar. fiyatlar çok uygun, gönderim ücretleri gayet makul,2-3 dolar civarında. Renk seçeneği bol mineral kozmetik markalarından.talk, bizmuth oksiklorit gibi tahrişe neden olabilecek maddeleri içermiyor. ürünlerin kalıcılığı için ortalama diyebilirim.güzel renk, uygun fiyat, kimyasal içermeyen doğal kozmetikler arıyorsanız uygun bir seçenek olduğunu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails