Sayfalar

31 Mart 2012 Cumartesi

Saturday DIY Örgü Saç Bandı / Braided Headband

Merhaba, bu haftanın DIY projesi çok severek takip ettiğim, hepinizin de çok yakından tanıdığı bir bloggerdan!! Zet'in bu postunda yaptığı saç bandını görünce, Ankara'da da 30 Mart'ta bile kar yağınca dayanamadım yaptım ben de bir tane kendime.

Hi the idea of today's DIY post comes from a fellow blogger !! I instantly fell in love with the headband here made by Zet, and decided to give it a try!!


Zet'in de anlattığı gibi, kafamın etrafında iki kez dolanacak şekilde ölçtüm ipi, biraz da pay bıraktım örerken kısalır diye, toplam 15 parça ip kullandım ipim kalın diye. ardından uçlarını yine aynı yünden bir parça kesip, bu parçayla sıkıca bağladım iki düğüm attım.Dikmek için ise normal ip kullandım rengi yakın olan. Bu ortaya bağladığım ipi saç bandına dikecek şekilde yaptım bu dikme işlemini. Resimde ne kadar belli bilmiyorum ama elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım. Dikme işlemi bitince saçakları kestim ve ta-daa!!

First I wrapped the thread around my head twice and added some extra as it would become shorter while braiding. I used 15 threads to do the braid. After finishing it, I used the same thread to tie the ends. Then I used a needle and a sewing thread to sew the ends with the tie, just to ensure it. Then I cut the extras and it was ready!! (feel free to ask me if you get confused!!)


Uçlarını kestikten sonra...

After cutting the extras



Saçımdaki duruşu (hayır yüzüm normalde yeşil değil :D)

On my hair (my face is not green in real life :D )


Görüşmek üzere!
Have a nice day!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails